Strony, które zazwyczaj w wyszukiwarce są umieszczane ponad zwykłymi wynikami wyszukiwania, a które są emitowane z pomocą systemu AdWords to linki sponsorowane. Oczywiście to nie tylko dane teksty, które znajdziemy w wyszukiwarce. Są to również reklamy graficzne, reklamy znajdujące się na YouTube, czy remarketingowe reklamy. AdWord sięga oczywiście głębiej, z systemem możemy spotkać się na poczcie czy aplikacjach w telefonach i tabletach. Zaletą, jaką wykazują się linki sponsorowane, to przede wszystkim trafność. Dostajemy gwarancję, że nasz reklama zostanie skierowana do osoby, która zainteresuje się naszym produktem.

tanie gadżety dzięki którym będziesz mógł się promować
Czy właśnie Twoja firma szykuje się do udziału w targach lub do innego wydarzenia podczas, którego będziesz miał duży, bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami? Jeśli tak, to koniecznie są Ci potrzebne pr...